Audyt konta

Na naszym portalu, na Audyt konta składają się m.in.: wszelkie informacje na Profilu Specjalisty, zdjęcie profilowe, opisy na profilu, dyplomy, dodawanie artykułów.

Na Profilu Specjalisty, uzupełniamy informacje podstawowe, specjalizacje, ofertę pomocy oraz doświadczenie. Zdjęcia dyplomów można przesłać wraz z początkowym etapem rejestracji, jeśli wystąpią jakieś problemy z przesłaniem, jest możliwość późniejszego dosłania dokumentów na adres mailowy: dyplom@psychologicznie.pl. Zdjęcie profilowe rekomendowane jest w wymiarze 400×400. Preferowane zdjęcie profilowe z widoczną twarzą do okolic ramion. Brak zdjęcia Specjalisty, może budzić w Pacjencie niepokój oraz niechęć do umówienia się na wizytę, stąd zachęcamy do dodania zdjęcia, ale oczywiście nie jest to przymus. W opisie profilu zapewniamy dowolność, kilka zdań o sobie, o doświadczeniu, ewentualnych planach na przyszłość związanymi z dodatkowymi kursami itd. Pacjenci przed wizytą chętnie sprawdzają informacje dotyczące danego Specjalisty. Bardzo ważna jest informacja dotycząca wizyt online, wielu Pacjentów co raz bardziej przekonuje się do tej formy komunikacji. Specjalizacja główna oraz specjalizacje dodatkowe pomagają obeznanym Klientom trafić do wybranego Specjalisty. Natomiast „Oferta pomocy” skierowana jest do mniej świadomych Pacjentów. Zaznaczając opcję „Lęki”, Klient będzie miał pewność, że umówi się do odpowiedniej osoby. Informacje dotyczące doświadczenia uzupełniamy na samym dole strony. Im więcej tym lepiej 😉

Na pozycjonowanie konta na stronie wpływa kilka czynników: oceny klientów, opcja płatności z góry, wpisy na blogu, wolne terminy.

  1. Oceny Klientów – Im więcej pozytywnych ocen Klientów tym lepsze pozycjonowanie, względem innych Specjalistów, którzy nie mają żadnych ocen.
  2. Opcja płatności z góry – Specjaliści preferujący ten system płatności, są wyżej pozycjonowani, od Specjalistów, którzy wybierają płatności gotówką w gabinecie. Dodatkowy benefit z płatności online, pomaga uniknąć „pustych” wizyt.
  3. Wpisy na blogu – Specjalista poza lepszym z pozycjonowaniem na stronie, dodatkowo może edukować oraz uświadamiać Pacjentów swoimi wpisami naukowymi. Pacjent chętniej umówi się do Specjalisty po przeczytaniu bloga. Ze względu na „wstępne poznanie” Specjalisty.
  4. Wolne terminy – Zalecamy uzupełnienie kalendarza, im więcej wolnych terminów, tym algorytm będzie pozycjonował wyżej danego Specjalistę, co ułatwi dostęp dla Pacjentów.
13 lipca, 2023