Podstawowe informacje

Na Panelu Specjalisty znajdują się zakładki kolejno: „Panel”, „Punkty przyjęć”, „Edytuj informacje profilowe”, „Edytuj informacje do faktury”, „Moje faktury”, „Płatności online”, „Moje wpisy”. Każdy z tych punktów został dokładnie opisany w procesie rejestracji. W razie problemów prosimy o kontakt.

W „Punktach przyjęć” możemy dodać dowolną ilość gabinetów oraz możemy ustawić gabinet domyślny, który będzie się wyświetlać dla Pacjentów jako główny ośrodek.

W „Informacjach profilowych” wypełniamy podstawowe dane, które są widoczne dla Pacjentów na portalu.

W „Informacjach do faktury” wypełniamy wszystkie dane, po czym na końcu klikamy „Aktualizuj”.

„Moje faktury” w tym miejscu będą się pojawiać wszystkie wystawione faktury. Szerzej opisaliśmy to również w zakładce „Faktury”.

„Płatności online” w tym miejscu konfigurujemy Panel Specjalisty wraz z operatorem płatności. Cały ten proces został dokładnie opisany w „Aktywacji płatności online”. Kiedy wszystko pójdzie pomyślnie, powinno się wyświetlać status: „Aktywne”. Jest to wyłącznie fakultatywne i w żadnym wypadku obowiązkowe

„Moje wpisy” tutaj możemy dodawać artykuły naukowe. W każdej chwili można edytować oraz usunąć wpis. Szerzej opisaliśmy wszystko zakładce „Rejestracja” oraz „Artykuły”.

13 lipca, 2023