Rejestracja

Wchodząc na stronę główną w prawym górnym rogu mamy przycisk, po kliknięciu przekierowujący do Strefy Specjalistów.

Alternatywnie do Strefy Specjalistów możemy przejść z pozycji menu strony (na samym dole):


Następnie w prawym górnym rogu mamy docelowy przycisk – „Rejestracja”.

Po kliknięciu rozwija się zakładka umożliwiająca podanie danych niezbędnych do założenia konta (imię i nazwisko, adres e-mail, hasło). Dodatkowo na tym etapie mamy do wyboru plany subskrypcji, które zostały szerzej opisane w zakładce „Rodzaje subskrypcji”. Gdy wszystkie dane są uzupełnione, a Regulamin i Polityka Prywatności został przeczytany, zatwierdzamy klikając „Przejdź dalej”.

Dalej, przechodzimy do Panelu Specjalisty, poprzez dedykowany przycisk.

Następnie klikamy „Panel”, ikonka znajduje się w prawej górnej części ekranu

Drugim sposobem, aby dalej uzupełnić profil klikamy ikonkę „Konto” w prawym górnym rogu, następnie wybieramy zakładkę „Panel Specjalisty”, która znajduje się po przeciwległej stronie, u dołu ekranu.


Po wybraniu „Panelu Specjalisty”, uzupełniamy pozostałe informację m.in. skan lub zdjęcie dyplomu, telefon, miasto, kod pocztowy, ulica, numer budynku / mieszkania oraz główną specjalizację. Uzupełnienie profilu jest niezbędne w celu weryfikacji Specjalisty. Zatwierdzamy na końcu klikając „Zapisz zmiany”. Dane osobowe w naszej bazie są bezpieczne i chronione zgodnie z RODO.

Ważna informacja, aby przesłać skan dyplomu należy ustawić plik w wybranym formacie (Jpg, Png, Jpeg, Gif). Maksymalna wielkość pliku to: 10MB.

Jeśli mamy plik w formacie PDF, musimy go przekonwertować na format Jpg lub Png. Możemy w tym celu użyć dostępnych oraz darmowych programów. Użyjemy do tego strony „Smallpdf”. Wybieramy plik PDF.

Następnie klikamy „Wybierz opcję”.

Później przekierowuje nas do naszego pliku, po prawej stronie pojawi się opcja „Pobierz”.

Kolejnym etapem rejestracji jest uzupełnienie wszystkich informacji na Panelu Specjalisty. Od „Punktów przyjęć” do „Płatności online”. Zakładka „Moje wpisy” jest dla chętnych Specjalistów, chcących wypromować swoje wpisy naukowe. Wpisy są widoczne z poziomu widoku profilu i pacjenci mogą się z nimi w dowolnym momencie zapoznawać. Więcej o tym napisaliśmy w zakładce „Artykuły”.

Aby dodać Punkty przyjęć – „Kliknij tutaj”, podświetlony na zielono.

Uzupełniamy informacje dotyczące Punktu przyjęć Pacjentów, po całej operacji zatwierdzamy wszystko klikając zielony przycisk na dole „Dodaj punkt”.

Kolejnym krokiem jest „Edytowanie informacji profilowych”. Podane informacje na profilu są widoczne dla Pacjentów. Po uzupełnieniu wszystkich danych zatwierdzamy przyciskiem „Aktualizuj”.

Dalszy etap rejestracji to „Edytowanie informacji do faktury”. Faktury wystawiane są automatycznie na początku każdego miesiąca na dane podane w systemie. Domyślna opcja to faktura na osobę prywatną, co można w dowolnej chwili zmienić i podać dane firmy, na którą powinien zostać wystawiony rachunek. Po uzupełnieniu danych, klikamy „Aktualizuj”.

W zakładce „Moje faktury” powinny się wyświetlać wszystkie wystawione faktury. Jeżeli natomiast nie ma jeszcze wystawionych dokumentów księgowych, wygląda to jak poniżej. Faktury przesyłane są również mailowo, na adres e-mail użyty do założenia konta.



Aby zintegrować Płatności online z kontem Specjalisty, należy połączyć konto Stripe. Jest to wyłącznie fakultatywne i w żadnym wypadku obowiązkowe – o płatnościach online więcej przeczytasz tutaj.


Ostatnią zakładką w procesie rejestracji są „Moje wpisy”. Aby dodać artykuł „Kliknij tutaj”. Wszelkie informacje odnośnie artykułów znajdą Państwo tutaj.

Dodając nowy wpis uzupełniamy kolejno: tytuł, streszczenie wpisu, treść, tagi, kategorie wpisu, status oraz obraz, który będzie wizytówką naszego wpisu. Gdy mamy już wszystko uzupełnione klikamy „Dodaj wpis”.

Po dodaniu wpisu powinno nas przekierować bezpośrednio do artykułu. W każdym przypadku wpis można edytować.

Tak powinien wyglądać Panel Specjalisty w zakładce „Moje wpisy”, gdy dodamy jakiś artykuł. Artykuły są weryfikowane przez nasz zespół i następnie publikowane na stronie oprócz z widoku profilu, również w głównej zakładce „Blog„.

20 lipca, 2023